Verksted for eiere

Utvikle aksjonærverdier

Vi inviterer bedriften inn på "verksted" for å sammen se hvilke justeringer som vil gi best effekt for aksjonærene på kort og lang sikt.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Dine aksje verdier

Hvordan skal du som eier utvikle verdiene?
Hvor vil du være som eier om 3 år, 5 år eller 10 år?
Skal bedriften selges, kjøpe opp andre, fusjoneres?
Skal bedriften gå i arv?
Vil bransjen endres betydelig og nye investeringer må foretas?
Hvor er bedriften i forhold til digitalisering?

For å ha slike diskusjoner må man sette bedriften i perspektiv.

Det er når du vet hvor du skal
at du kan vurdere om du er utstyrt til å starte reisen!

Verksted for eiere.

Et verkstedsbesøk kan være så mangt. Litt finpuss, omlakkering eller oljeskift. Kanskje en forberedelse til tøffere tider, vinterdekk eller nye muligheter og hengerfeste. For bedriftseierne er verkstedsbesøket ofte et stopp i hverdagskjøret og en mulighet for å vurdere selskapets tilstand.

Hva fungerer og hva fungerer ikke.

Langsom tid

På verkstedet tar vi den langsomme tiden i bruk. Selve besøket er fritt for epost, mobil og press fra utsiden. Det er fokus på visjoner, verdier og HVORFOR.

Det er ofte enklere å forklare hva man gjør enn hvorfor man gjør det man gjør, spesielt på arbeidsplassen. Derfor trenger man et pusterom, den langsomme tiden og utfordrende diskusjoner. Hvorfor eksisterer selskapet? Hva leverer selskapet? Hvordan utfører selskapet oppdraget?
Svarene er et godt utgangspunkt for vidre fokus og fremdrift.

People don't buy what you do; they buy why you do it.
And what you do simply proves what you believe.
Simon Sinek

I Next Level tror vi på å utfordre for å frigi energi. Energi som vil utvikle og styrke organisasjonen.
Vi søker etter forbedringer og utfordrer etablerte sannheter og vaner.
På verkstedsbesøket (workshop) blir det gode diskusjoner som gir grunnlag for å velge tydelig retning!
Verkstedsbesøket hjelper bedrifter til å ta ut sitt bærekraftige og lønnsomme potensiale.

Project summary tekst

Nysgjerrig på hva vi kan bidra med?
Ring Asgeir på 905 11 388 for å starte prosessen.

Send epost